maandag 17 mei 2010
zondag 13 december 2009
Een leerzame zondagmiddag
We zitten nu met alle kandidaten bij elkaar om te leren hoe de website kan worden beheerd en hoe we onze activiteiten erop kunnen plaatsen.
Verder gaat het over het hoe en wanneer van de campagneactiviteiten.
Als 12e op de lijst ben ik allerminst zeker van een plaats in de raad. Ik moet het dus hebben van een hele grote VVD winst of van persoonlijke stemmen. Maar hoe bereik ik iedereen die zich door mij vertegenwoordigd zou weten?
Er gaan stemmen op om in iedere brievenbus een flyer te gooien, maar volgens mij zit u daar niet op te wachten, of toch wel?
Ik hor graag uw reacties.
Verder gaat het over het hoe en wanneer van de campagneactiviteiten.
Als 12e op de lijst ben ik allerminst zeker van een plaats in de raad. Ik moet het dus hebben van een hele grote VVD winst of van persoonlijke stemmen. Maar hoe bereik ik iedereen die zich door mij vertegenwoordigd zou weten?
Er gaan stemmen op om in iedere brievenbus een flyer te gooien, maar volgens mij zit u daar niet op te wachten, of toch wel?
Ik hor graag uw reacties.
Campagnevoeren in de Leyens
Gisteren hebben we campagne gevoerd in de Leyens. Tijdens een behoorlijk koude middag deelden we ballonnen uit aan kinderen en vroegen we buurtbewoners naar ergernissen, tips en successen uit hun wijk. Mijn aantekeningen melden dat de bewoners van de Leyens in het algemeen erg tevreden zijn.
Wel leven er nog wensen op het gebied van
- Veiligheid
- Verrommeling van het winkelcentrum
Daar moet wat mee te doen zijn.
Mocht u nog tips of reacties hebben dan hoor ik die graag.
Wel leven er nog wensen op het gebied van
- Veiligheid
- Verrommeling van het winkelcentrum
Daar moet wat mee te doen zijn.
Mocht u nog tips of reacties hebben dan hoor ik die graag.
Abonneren op:
Posts (Atom)